2013. június 16., vasárnap

Fagylaltok


Lime-os fagyi


 Hozzávalók:400g natúr joghurt,1 lime héja és leve,ízlés szerint édesítő/én 1 evőkanál Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítőt tettem bele és 100g felvert habtejszín. Jól összekeverjük és fagyasztóba tesszük,félóránként átkeverjük,amíg fagyi állaga nem lesz.

 
Túró Rudis fagyi

 Hozzávalók: 500g krémes túró, 200ml natúr joghurt, 300 ml habtejszín kemény habbá verve az ízlés szerinti édesítővel /én 1 evőkanál Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítőt tettem bele/,pici vanília aroma vagy U vanília cukor és 50g darabolt maltitos étcsokoládé. Jól összekeverjük,fagyasztóba tesszük,félóránként átkeverjük,amíg fagyi állaga nem lesz. 

Sütőtökös fagyi

 Hozzávalók:3 dl tejszín,1 evőkanál Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítő,15 dkg natúr joghurt,3-4 evőkanál pépesített sütött sütőtök. Elkészítés:A tejszínt az édesítővel kemény habbá verjük .A sütőtököt a joghurttal összekeverjük. Hozzákeverjük a tejszínhez.Fagyasztóba tesszük,félóránként átkeverjük,amíg fagyi állaga nem lesz.


Meggyes-puncsos fagyi

Hozzávalók:3 dl tejszín,1 evőkanál Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítő,25 dkg natúr joghurt,kb.10 szem meggy/nekem fagyasztott volt idehaza/és rumaroma.Elkészítés:A tejszínt az édesítővel kemény habbá verjük .A villával összenyomkodottt meggyet és levét a joghurttal összekeverjük. Hozzákeverjük a tejszínhez,majd rumaromával ízesítjük,esetleg ételszínezékkel alakíthatunk a színén,ha szükséges.Fagyasztóba tesszük,félóránként átkeverjük,amíg fagyi állaga nem lesz.  

 
Csokoládéfagyi

Hozzávalók: 25 dkg mascarpone, 1,5 dl tejszín, 50 g maltitos étcsokoládé, 2 evőkanál kakaópor, 1 evőkanál Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítő, pici tej,kb.2 evőkanálnyi, 100g natúr joghurt.Elkésztés:A tejszínt kemény habbá vertem,hozzákevertem a joghurttal összekevert mascarponét,és végül a mikróban összeolvasztott csokit,kakaót,Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítőt és pici tejet is belekevertem.Fagyasztóba tesszük,félóránként átkeverjük,amíg fagyi állaga nem lesz.


/Saját recept!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése