2013. március 21., csütörtök

Túrós gyümölcszselés szelet (málnás)





 A piskótához:

9 tojás, 6,5 kanál liszt/MM+rétesliszt fele-fele arányban/, 2 kanál cukorhelyettesítő, 2/3 csomag sütőpor.
A lisztet összekevertem a sütőporral. A tojás fehérjét nem túl kemény habbá vertem egy csipet sóval. Nem szabad túl kemény habot verni ez a titka. A sárgájához adtam az édesítőt és jó sokáig egész fehér habbá vertem. Majd beleöntöttem a fehérjébe,és gyors mozdulatokkal de óvatosan összekevertem. Amikor már majdnem egynemű lett,hozzá szitáltam a lisztet kb. 3-4 adagban. Sütőpapírral bélelt tepsiben 160 fokon 20-25 percig sütöttem. 

/Köszönet a csodás piskótáért Sáriczné Osztrogonácz Nóra!/


 Túrókrém: 3dl tejben édesítővel 1 csomag tejszínes pudingport sűrűre főztem,majd langyosan belekevertem az édesítővel összekevert 50dkg túrót. Mindezt a kihűlt piskóta tetején egyenletesen elkentem,s a hűtőben pihentettem,míg elkészítettem a gyümölcszselét. Gyümölcszselé: 6-6,5dl szódában/ vagy ásványvízben/ elkevertem 1 dl Update málnás szörpöt,majd megfőztem benne 2 csomag málnás pudingport. Majd miután langyosra hűlt,elkentem a hideg túrókrém tetején. Felvert habtejszínnel díszíthető.



/A krémek alapötlete a Réka update receptjei blogból származik./

2 megjegyzés:

  1. Szia, kérdésem az lenne, hogy mekkora tepsiben sütötted ezt az adagot? Válaszodat előre is köszönöm: Móni

    VálaszTörlés
  2. Szia,Móni! Nagy sütőméretű tepsiben. :)

    VálaszTörlés