2013. február 11., hétfő

Apuci kakaós-mascarponés-tejszínes szülinapi tortája



Sütöttem három 2 tojásos piskótát: A tojások fehérjét csipet sóval kemény habbá verem,belekevertem 5g Nyírédest,a két tojássárgáját és az összekevert 5g  DW Zero-6 lisztet,1g kakaóport és késhegynyi sütőport. 170 fokon 7 perc alatt megsütöttem szív alakú tortaformában.




 A krémhez felvertem 400ml habtejszínt 10g Nyírédessel és 2 csomag cukormentes habfixálóval,majd az előzőleg készített és már kihűlt kakaómasszát hozzákevertem,majd 500g mascarpone-t.




Kakaómassza: 5g teavajat,2 e.k. kakaóporral,2-3g Nyírédessel és pici vizzel mikróban felolvasztom,majd sima krémessé keverem.Ha túl sűrű vizet adjunk hozzá.


 
 Rétegezés: piskóta,diétás lekvár,krém,és így tovább,…majd a tetejét Nyírédessel és cukormentes fixálóval felvert habtejszínnel és U étcsokoládéval díszítettem.

/Saját recept!/









2 megjegyzés: