2013. január 7., hétfő

Update áfonyás puncstortám


 Az alapreceptet megtalálod a blogomban itt: http://terikonyhaja.blogspot.sk/2012/10/puncs-szelet.html


Annyi a változás,hogy 3 darab 5 tojásos piskótát sütöttem 5-5-5dkg liszttel nagy tepsiben,majd a kapcsos kör tortaformával kivágtam belőle a torta lapjait,s a fennmaradt piskóta került a krémbe,illetve áfonyalekvárt használtam baracklekvár helyett. Édesítővel és cukormentes habfixálóval felvert tejszínnel díszítettem.

/Saját recept!/

  


 

 



  Az utolsó két képen a tetején lévő máz: 2 t.k. tejszínes pudingpor, 2 t.k. olíva olaj, 1 m.k. Nyírédes cukor, 1,5 dl víz és piros ételfesték. A 2 t.k. tejszínes pudingport simára kevertem az olajjal, a cukorral ,a festékkel és a vízzel, majd felfőztem. Még langyosan a hab tetejére kanalaztam, és egyenletesen elkentem rajta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése