2013. január 10., csütörtök

Házi sajt és májpástétom


  Házi sajt: 2l tejet felfőztem 70g sóval,elzártam és hozzáöntöttem 0,6 dcl ecetet,...egyből túrósodni kezdet.15perc után gézzel bélelt szűrőtálba öntöttem,így a savós részből leszűrtem a túrós részt,...én itt a szűrőtálban hozzákevertem az előzőleg összekevert,apróra vágott hagymaszárat,fél lilahagymát és egy pici borsot,majd a géz tetejét szorosan összefogva kinyomkodtam belőle a felesleges folyadékot,majd hideg helyen/én az udvaron/még 1,5 órát csöpögni és hűlni hagytam a gézben szorosan be- és felkötözve.1,5 óra múlva kicsomagoltam és a hűtőben várta a reggelt.

 /A recept eredeti forrására már nem emlékszem,de a receptjeim mind az általam átkreált diétás verziók,amik a szénhidrátcsökkentett életmód rendszerét követik./




 Házi májpástétom: Pici olívaolajon megfonnyasztottam 1 fej apróra vágott hagymát,megsütöttem rajta 4 darab csirkemájat,és mikor elkészült,50g vajjal, 2-3 e.k. mustárral,sóval,borssal és szerecsendióval botmixereltem. 

/Saját recept!/




Mindkettő nagyon finom! 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése