2012. október 7., vasárnap

Fokhagymás spenóttal,tojáskrémmel és mozzarellával töltött rántott sertéskaraj körtés zellerpürével




A sertéskaraj szeleteket vékonyra klopfoltam,sóztam,borsoztam,megkentem a zúzott fokhagymával összekevert spenóttal/mirelit/,ráhalmoztam a tojáskrémet-3 keményre főtt tojás,1 nyers tojás,petrezselymzöld,só,bors,reszelt eidami sajt,mindez villával jól összetörve és keverve-és erre tettem egy csík mozzarella sajtot,majd jó szorosan feltekertem,fogpiszkálókkal rögzítettem a széleket,majd tojásba és z
semlemorzsába forgattam,és forró olajban minden oldalát megsütöttem.
Az apróra vágott hagymát pici olivaolajon megüvegesítettem,bele raktam a tisztított,darabolt,megmosott zellert,pár perc múlva pedig felöntöttem vizzel,só,bors,delikát,én zeller és maggilevelet is tettem bele/a végén kivettem mielőtt turmixoltam volna/.Amikor a zeller megfőtt,kiszedtem a megmaradt levéből,turmixoltam,a levével hígitottam,hogy pürészerű legyen,majd belekevertem a megmosott,meghámozott és apróra darabolt körtét,és kanállal összekevertem.

/Saját recept!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése