2012. június 14., csütörtök

Update erdei gyümölcsös-kakaós-túrós palacsintatorta

 Sütöttem két 3 tojásos piskótát:tojások fehérjét kemény habbá verni,bele a sárgájákat,200g xilit/de az én édesítésemről tudni kell,hogy tőlem mindenki mindent sokkal édesebben szeret,...ez van :D/,2 e.k. Norbi liszt,1 e.k. kakaópor és fél csomag sütőpor,majd sütőpapírral bélelt formában megsütöttem 180 fokon.





 A palacsintareceptem alapján megsütöttem a palacsintákat:
20dkg Norbi liszt,2tojás,3dl tej,1,5dcl szódavíz,csipetnyi só,2 evőkanál olíva olaj.Mindezt simára keverni és máris süthető.5 darabra volt szükségem a tortába,a többi elfogyott ebédre. A palacsintákat krémes túró,xilit és erdei gyümölcs keverékével töltöttem meg és feltekertem. 





A krém:250g mascarpone,250g krémes túró,200ml tejszín kemény habbá verve és a kakaómassza fele:100g vaj,3 e.k. kakaópor,xilit és kb.1-1,5 dl víz.
 Rétegezés:Kakaós piskótalap,erre erdei gyümölcs,xilit,pici víz és zselatinnal készített lekvárréteg,vékony réteg krém,majd a túrókrémmel töltött palacsinták,egy vastagabb réteg krém végül a másik piskóta.
Majd oldalról és felülről is bekentem a maradék krémmel majd 2 órát hűtőben hűlt.
2 óra múlva lekentem a megmaradt fele adag kakaómasszával és kemény habbá vert tejszínnel és gyümölcsökkel díszítettem.

/Saját recept!/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése