2012. június 14., csütörtök

Epres-mascarponés süti




‎8 tojásfehérjét kemény habbá vertem,egyesével hozzáadtam 2 k.k. Zero-t,egyesével a 8 tojássárgáját,még mindig egyesével 6 csapott evőkanál Norbi lisztet 2/3 cs.sütőporral és 2 e.k. kakaóport,majd sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon megsütöttem.Középen ketté vágtam a tésztát,majd félbe vágtam mindkettőt,hogy 4 egyforma piskótalapot kapjak /nem lettek azok,...egyik vastagabb,másik vékonyabb,de sebaj,...az ízén nem változtat :D /. A 250g mascarponét 1 k.k. Zero-val és 2 apró darabokra vágott eperrel jól elkevertem,és elkezdtem e rétegezést:piskótalap,epres mascarpone krém,piskótalap,epres mascarpone krém,vékony eperszeletek,piskótalap,...és a tetejét eperrel díszítettem. Ha dupla annyi mascarponét használtok,magasabb és szebb lesz a süti.

/Saját recept!/












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése