2012. április 8., vasárnap

Knédli


Knédli hozzávalói:250g liszt/fele-fele arányban Master Mix és rétesliszt/,csipet Nyírédes,1/2 k.k.só,1 tojás,20g élesztő és olyan 2,5 dcl tej.





A langyos tejbe tettem 1 csipet Nyírédest,elmostam benne az élesztőt és az összes hozzávalóval bedagasztottam.1órát kelni hagytam,meleg vizes tálba raktam a kelesztő tálat,hogy gyorsabban keljen/gyönyörűen feljött a tészta/.Majd gőzöltem 25 percet.Nagyon fontos:a kész knédli külsejét be kell puszilni olíva olajjal,azaz bekenni alul-felül,mindenhol,hogy az olaj ne engedje ki a knédliből a párát,különben kiszárad.





/A recept eredeti forrására már nem emlékszem,de a receptjeim mind az általam átkreált diétás verziók,amik a szénhidrátcsökkentett életmód rendszerét követik./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése