2012. március 28., szerda

Puncsos süti


‎8 tojásfehérjét kemény habbá vertem,majd hozzáadtam egyesével 2 e.k.nyírédest,a 8 tojássárgáját és 6 csapott e.k. Norbi lisztet 1csomag sütőporral.180 fokon előmelegített sütőben sütőpapírral bélelt 30x20cm-es tepsiben megsütöttem,majdmiután kihűlt 3 lapra vágtam.Olyan 2 marék fagyasztott málnából lekvárt készítettem:0,5 dcl vízben felforraltam a még fagyott málnaszemeket majd besűrítettem 1 csapott e.k.keményítővel.Ezzel lekentem az egyik piskóta tetejét,és a felső piskóta alját.A 3.piskótát darabokra téptem,és egy tálban összekevertem a maradék lekvárral,rumaromával,2 e.k. kakaóporral,1 e.k. nyírédessel,kevés/olyan maroknyi/darált dióval,málnadarabokkal/ha fagyasztottat használtok,már ne legyen fagyos/ és annyi tejjel,hogy lucskos legyen,de nem híg.Ezt a masszát szépen egyenletesen elkentem az alsó lekvárral megkent piskótán,majd betakartam a másik piskóta lekvárral megkent oldalával,ráborítottam egy másik tálcát/lehet vágódeszka is/ és állni hagytam pár órát/naná,hogy nem bírtam kivárni! :D /. Citrommázat készítettem rá:1 citrom leve,1 e.k. nyírédes és 2 e.k. málnalé a színe miatt,de bárhogyan kevertem nem sűrűsödött,mint a hagyományos citrommáz a porcukorral,ezért 1 e.k. keményítővel felrottyantottam és lekentem vele a süti tetejét.
/Saját recept!/

2 megjegyzés: