2012. március 28., szerda

Csigák



2 dcl tejben felfuttattam 4dkg élesztőt pici Nyírédessel és 1 k.liszttel,majd ezt 40dkg liszttel/fele-fele arányban MM és félgrízes liszt/,1tojással,8 dkg vajjal és annyi vízzel,hogy lágy tésztát kapjak összedolgoztam,majd a kelesztőtálamat meleg vizes tálba téve egy órát kelni hagytam a tésztát.3 egyenlő részre osztva a tésztákat kinyújtottam,megkentem olvasztott vajjal,egyiket kakaóporral és kevés Nyírédessel,másikat fahéjjal és kevés Nyírédessel,a harmadikat pedig egy marék darált dióval és kevés Nyírédessel szórtam meg.Feltekerve mindhármat ujjnyi karikákra vágtam,lekentem felvert tojással és sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon 18 percig sütöttem.  





/A recept eredeti forrására már nem emlékszem,de a receptjeim mind az általam átkreált diétás verziók,amik a szénhidrátcsökkentett életmód rendszerét követik./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése